Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!