Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

via zoekmachine
via folder uit het ziekenhuis
via een bekende
via een haarwerkspecialist
anders

Persoonlijke gegevens

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!