Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.