Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over puur-dameskleding.nl

Echt, eerlijk, zuiver, authentiek Puur, maar vier kleine letters en zo'n mooi woord. Puur staat voor haar eenvoud, haar onbevangenheid, haar klasse, haar echtheid. Puur houdt ook van genieten, de geuren en kleuren van de herfst, de sneeuw onder je voeten horen kraken, een goed glas wijn bij de open haar en natuurlijk de zon op je huid voelen. Puur houdt van mensen die de kleine dingen weten te waarderen, zien en voelen, die genieten van het leven. Graag willen wij jullie verwelkomen bij Puur en proberen om jullie te laten genieten!