Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Opleidingscentrum Westpoort

Opleidingscentrum Westpoort is de meest praktische opleider voor veiligheid en mobiliteit. Snel een certificaat nodig? Vandaag gaan we er samen voor zorgen dat jij je certificaat haalt. Zo geleerd. Zo gedaan. Ons doel is dat jij snel over de papieren beschikt die je nodig hebt. We gaan er samen voor zorgen dat jij je certificaat haalt. Hoe? Door onze cursussen bereikbaar en laagdrempelig te houden. Dat begint al bij het makkelijk kunnen boeken van een cursus, waar je vervolgens zo snel als je wilt aan kan beginnen. Al onze opleidingen zijn praktisch, ondersteund door een theoriegedeelte om jou zo goed mogelijk voor te bereiden op het examen. Daarnaast zijn onze cursussen niet langer dan nodig, zodat jij snel weer verder kan met waar jij goed in bent! Ja, ik wil snel, makkelijk en leuk een cursus volgen: www.westpoort.nl of 088 827 3030