Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Horseflex

HorseFlex staat voor natuurlijke, eerlijke en pure producten waarbij onze supplementen geïnspireerd zijn op de heilzame werking van de natuur. Zo bestaat het HorseFlex assortiment uit een ruime keus aan producten waarmee de gezondheid van het paard op een natuurlijke wijze ondersteund kan worden. We gebruiken uitsluitend ingrediënten van een hoogwaardige humane kwaliteit zonder de toevoeging van suikers, kleur-, geur- en/of smaakstoffen. Vrijwel alle grondstoffen zijn afkomstig uit Europa met een minimale impact op het milieu. Alle producten worden geproduceerd in Nederland vanuit onze eigen productie en inpakafdeling. Alle HorseFlex producten worden met veel zorg ontwikkeld, geïnspireerd op de heilzame werking van de natuur. Zo wordt er alleen gebruik gemaakt van kwalitatief hoogwaardige en natuurlijke vitaminen, mineralen, kruiden, en andere gezondheid bevorderende ingrediënten. Bij HorseFlex zoeken we graag naar de best mogelijke natuurlijke ondersteuning en oplossing voor paarden om gezond en fit te zijn én blijven. In de wereld van paardensupplementen is het steeds lastiger te begrijpen wat nu echt goed is of wanneer iets eigenlijk een valse belofte is. Bij HorseFlex houden we het graag eerlijk en simpel. Zo vind je bij ons geen verstopte of moeilijk uit te spreken ingrediënten die niets bijdragen aan het product, geen vulstoffen of toegevoegde suikers, chemicaliën, kleur, geur¬ en smaakstoffen. Ons assortiment bestaat hierdoor uit duidelijke en eerlijke producten die echt doen wat ze beloven! In ons uitgebreide assortiment is er voor elke discipline, levensfase of specifieke behoefte van het paard een passende ondersteuning te vinden. Met verschillende losse kruiden, oliën of kruiden- en mineralenmixen van de beste natuurlijke kwaliteit. Het HorseFlex assortiment is zorgvuldig samengesteld in samenwerking met verschillende dierenartsen, farmaceutisch experts en specialisten in het vakgebied.