Selecione uma estrela para nos classificar.

Seus dados pessoais

Os campos marcados com * são obrigatórios

Sobre Viviscal.nl

Bij Viviscal begrijpen we haar. We onderzoeken al meer dan 20 jaar naar haarverlies en zijn er trots op het meest onderzochte supplement voor haargroei te hebben ontwikkeld. De werkzaamheid van Viviscal voedingssupplementen wordt ondersteund door zeven klinische onderzoeken. De complete Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's bieden verschillende manieren om je haar van binnenuit en van buiten naar binnen te voeden. De Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's voeden het haar van binnenuit, bereiden de hoofdhuid voor en voegen volume toe. Het medicijnvrije, handige programma stelt je in staat om het dikkere, voller en gezonder haar te hebben dat je wenst.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas