Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.