Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Gunneman Sports

Sinds de oprichting in 1947 heeft Gunneman Sports zich ontwikkeld in een echte speciaalzaak op het gebied van; hockeyspullen, wintersport spullen, wakeboard spullen, hardloopspullen, fitness spullen en zwemsportbenodigdheden. In ons ruime assortiment hebben we prachtige producten; van hockeysticks tot hockeyschoenen, ski, snowboards, wakeboard tot wetsuits, hardloopschoenen en hardloopkleding, fitnessbenodigdheden en fitness schoenen en van jammer tot drijfplank. Hier slaag je altijd! Kunnen we ergens bij helpen of zijn er vragen? Bel ons dan op +31(0)40 2115037