Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Kan beter
Nee

Persoonlijke gegevens

Over Henry Elferink Horecagoederen

Henry Elferink Horecagoederen is een non-food groothandelsbedrijf met een assortiment wat bestaat uit koel- en warmhoudapparatuur voor de professionele keukens en horeca meubilair voor bijvoorbeeld café’s, restaurant en sportkantines. Wij leveren aan andere bedrijven en een gedeelte hiervan wordt gedaan via dealers. Lage prijzen Het grootste gedeelte van ons assortiment importeren wij zelf uit diverse Europese en Aziatische landen. Door direct bij de fabrieken in te kopen kunnen wij altijd tegen de scherpste prijzen leveren.