Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, poffertjes, crepes, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!