Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Stichting WietOliePuur

Bestel nu gratis onze testset om zelf een ervaring op te doen van onze beste producten. U betaalt de postzegel en wij de rest! Wat ontvangt u in onze testset? U ontvangt een pipetfles van onze biologische full spectrum wietolie plus daarbij drie capsules. Zo kunt u eindelijk zelf eens testen en ervaren of deze producten misschien iets voor u kunnen betekenen en eventueel verlichting kunnen bieden. Deze unieke set kunt u thuis ontvangen voor het bedrag van een postzegel namelijk €1. CsC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Inmiddels hebben wij al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat en begeleiding bij het gebruik van dit soort producten. Er is veel kennis opgedaan de laatste jaren en willen dit graag delen met iedereen die interesse heeft in dit soort producten. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter Cannabis Social Club stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl