Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Hair & Looks

Kapsalon Hair & Looks Een kapper die voor het beste resultaat zorgt bij elke knip- en kleurbeurt, dat wil natuurlijk iedereen. Hair & Looks is waar u moet zijn wanneer u er zeker over wilt zijn dat u met een frisse coupe naar huis gaat. Wij begrijpen dat iedere klant een unieke wens over zijn of haar nieuwe kapsel heeft. Daarom is ons team zeer deskundig op het gebied van haarstijlen en alle soorten knip- en kleurbehandelingen. De professionele kappers die elke dag voor u klaar staan, geven u bij elk bezoek weer het grootste vertrouwen en het meeste comfort.