Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kare.nl

Het merk Kare staat voor unieke woonideeën, onaangepast en authentiek, nooit saai en altijd vol fantasie en inspiratie. Sinds 1981 verrast het bedrijf zijn fans en handelspartners over de hele wereld met een onvergelijkbare verscheidenheid aan nieuwe meubels, lampen en woonaccessoires. Onze passie voor design spreekt van hen. Dit omvat gevonden voorwerpen van verborgen kleine ambachtelijke bedrijven, een beetje gekke eenmalige meubels met een wow-factor, maar ook liefdevol handgemaakte massief houten meubels voor het leven.