Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Rode Loper schoenen

DERODELOPER schoenen is dé exclusieve omni-channel multibrand store van Nederland. Hier shop je de allernieuwste trends op het gebied van schoenen, sneakers, tassen en accessoires van meer dan 30 designer merken voor mannen, vrouwen en kids! Ontdek bij DERODELOPER internationale top designers als Alexander McQueen, Tom Ford, Dsquared2, Valentino, Burberry, Off White, Amiri, Givenchy, Moncler, Saint Laurent Paris en Balenciaga. Op onze snelle en gebruiksvriendelijke webshop vind je inspiratie voor elk moment. Sneakers, stoere boots of high heel shoes met een te gekke tas die jouw outfit compleet maken. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in DERODELOPER. Op DERODELOPER.com vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Schrijf je daarom in voor onze nieuwsbrief en je wordt direct op de hoogte gehouden van alle New Arrivals, acties, aanbiedingen en meer! Of volg ons op Instagram, Facebook of Twitter en sluit je aan bij onze >175k fanbase. DERODELOPER verzend wereldwijd en snel met UPS. Klanten woonachtig buiten de Europese Unie (EU) zijn vrijgesteld van BTW. Daarnaast betaal je gemakkelijk met elke gewenst betaalmiddel en zijn we aangesloten bij Trusted Shops voor jouw online veiligheid. Zo shop je zorgeloos online. Ontdek ook de interactieve winkel van DERODELOPER in het centrum van Den Haag, vlakbij het Koninklijk paleis aan het Noordeinde. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, onze uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer shoes. Wordt warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door de unieke mix schoenen, tassen en accessoires van de allerbeste designers ter wereld. Voor de mannenkleding verwijzen we je graag naar onze mannenmode winkel CREDO, gevestigd tegenover DERODELOPER of kijk op www.credomen.com. COME IN AND EXPERIENCE YOUR RED CARPET MOMENT Hoogstraat 26-28 2513 AS DEN HAAG [email protected] +31 (0)70 365 02 55