Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Seaflower

Seaflower: Sinds 2006 de specialist in zeewater aquarium producten Één aquarium met zout water, dat is waar het ooit allemaal mee begon. Inmiddels is deze uit de hand gelopen hobby niet meer weg te denken en zal dit voor velen een herkenbare situatie zijn. Één aquarium werden er meer en inmiddels meer dan een decennium verder leveren wij dagelijks de allerhande benodigdheden door heel Europa. Hoe wij u helpen om uw zoutwater wens in vervulling te laten gaan? Onze kennis, advies en producten voor een compleet zeewateraquarium staan tot uw beschikking. Jarenlange ervaring en best-practises om jouw levende have een onderwater paradijs te bieden. We leveren bijvoorbeeld aquarium stromingspomp, aquarium LED verlichting, eiwitafschuimer, toevoegingen om tekorten aan te vullen. Voor het bepalen van de kwaliteit van het aquarium water gebruik je een Aquarium test. Kunt u een gewenst product niet vinden? Laat het ons weten.