Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]