Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over IVY Fashion

Wat gezellig dat je onze site bezoekt. Inmiddels zijn wij al dik 16 jaar iedere dag bezig om de laatste nieuwe mode-items in Bergschenhoek te presenteren. Samen met mijn vaste team, Martine en Dewy, zorgen we iedere dag voor een fashion-update in jouw garderobe. Iedere week shooten we samen met Valerie de leukste items. In 2004 startte ik mijn winkel aan de Vlashoeck, inmiddels zijn wij verhuisd naar de dorpsstraat, anderhalve decennia verder zijn we inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip in mode-land. Ik zie het als een sport om wekelijks nieuwe items te spotten, zodat we altijd up-to-date en trendsettend zijn! Wij staan bekend om ons goede advies, een gezellig bakje koffie en natuurlijk een tevreden klant die met een super set de deur uit gaat. Nieuwsgierig? Kom gezellig langs!