Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Doornbikes.nl

Doornbikes, treft u aan de rand van een mooi recreatiegebied aan de IJssel. Met het 'úitzicht' op de Posbank en de Achterhoek. Wat een prachtige streek om te gaan fietsen. Doornbikes' fundament bestaat uit de volgende 4 pijlers: Aangepaste Fietsen Cargo E-Bikes Speed Pedelecs Doornbikes Aangepaste Fietsen biedt fietsen aan van Huka, Van Raam en Pfau-Tec. In het gamma zijn driewielfietsen, duofietsen, lage instapfietsen, tandems en nog veel meer soorten modellen opgenomen. Doornbikes biedt hiermee oplossingen aan voor mensen die minder valide zijn, minder stabiel zijn of door een prothese minder bewegelijk zijn. Daarnaast biedt Doornbikes ook een breed gamma van handbikes aan van Roam Special Cycles in combinatie met al dan niet een rolstoel. Doornbikes Cargo specialiseert zich Cargo-fietsen & trailers - die enerzijds het verkeer ontlasten en anderzijds een bijdrage leveren aan het milieu. Cargo-oplossingen dienen zich nu in grote getale aan. Doornbikes probeert de diverse oplossingen te vertalen naar de situatie bij het bedrijf, instelling of gemeente en denkt mee in het creëeren van de beste oplossing. Doornbikes E-Bikes biedt fietsen aan voor stadsgebruik of interstedelijk verkeer. Wij bieden fietsen aan met accu-groottes beginnend bij 500 Wh oplopend naar ruim 800 Wh. Doornbikes Speed Pedelecs - voor interstedelijk verkeer wordt steeds vaker gebruik gemaakt van de speed pedelec. Wij zijn gespecialiseerd in de Klever en Stromer Speed Pedelecs die ook echt 45 km/h rijden. Graag verwelkomen wij jullie in onze gezellige winkel! Tot binnenkort!