Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarbij hebben we een een grote winkel (500m2) met fietskleding en accessoires in Ouderkerk aan de Amstel. Kom dus zeker een keer langs of bestel je nieuwe wieleroutfit online!