Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Van Manen Parket

Van Manen Parket is in de jaren ’90 opgericht aan de Voltastraat in Barneveld. Hier werden naast vloeren ook haarden en keukens verkocht. Door de enorme groei van het bedrijf is in 1997 een geheel nieuw pand gebouwd op de huidige locatie: Dr. Willem Dreeslaan 2 te Barneveld. Op deze locatie vindt u onze zeer ruime toonzaal van ca. 350 m² als onderdeel van het inspirerende Woon Thema Centrum (WTC) met een totaal winkeloppervlak van ca. 7.000 m². Het WTC is voorzien van vele parket-, vinyl- en laminaatvloeren, aangekleed met diverse woonstijlen. Wij zijn gespecialiseerd om, zowel met particulieren alsook met architecten en projectontwikkelaars, samen de meest mooie projecten te realiseren!