Wählen Sie 1-5 Sterne, um uns zu bewerten

Ihre persönlichen Daten

Felder mit * sind Pflichtfelder. Die Emailadresse wird nicht veröffentlicht.

Über Broekhof

Broekhof delivers flower- and plant packaging and decorative material to florists, exporters, retailers, growers, garden centers and wholesalers internationally. The addition of a distinctive sleeve, label or bag for example allows a bouquet or plant to be sold at an (even) better price. That’s what we call ‘adding value’. Broekhof levert bloemen- en plantenverpakkingen en decoratiematerialen aan bloemisten, exporteurs, retailers, kwekers, tuincentra en groothandels in binnen- en buitenland. Door het toevoegen van bijvoorbeeld een onderscheidende hoes, bijsteker of tasje, kan een boeket of plant voor een (nog) betere prijs verkocht worden. Dat is wat wij noemen ‘Adding Value’ oftewel ‘waarde toevoegen’.

Kiyoh Bewertungen