Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Diacom Trading BV

Diacom is in 1979 opgericht. In de afgelopen jaren heeft Diacom naam gevestigd in de markt van Diamantgereedschappen en zich met name gericht op de gespecialiseerde bedrijven die boren en zagen. Hierdoor hebben we veel ervaring en kunnen we meedenken in complexe stukken of maatwerk. Diacom is de enige leverancier in Nederland die diamantgereedschappen zelf produceert. Technisch hoogstaand en kwalitatief onovertroffen. Onze eigen merk producten worden in onze fabriek gemaakt. Dat is uniek in Nederland. hierdoor hebben wij de regie van het productieproces volledig in eigen handen en kunnen wij garant staan voor de degelijkheid en duurzaamheid van elk product.