Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.