Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Externebatterij.nl

'Power on the move' Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons krijg je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog