Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.