Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd, de voornaam en woonplaats wordt wel zichtbaar op de reviewpagina, tenzij u anoniem een review invult.

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl