Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Hoofdvestiging Hilversum
Nijhof
Webshop

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Vloerkledenwinkel.nl

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 3 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 3 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis stylingadvies door interieurstylist - Gratis stalenservice - Gratis verzenden en retour, 30 dagen bedenktijd