Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Rood met Zwarte Stippen

Rood met Zwarte Stippen is een webwinkel waar u simpel en snel lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in uw tuin kunnen bestellen. We verzenden het grootste gedeelte via briefpost, wel zo handig. Het is onze missie om u te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om de natuur in te zetten bij het bestrijden van plagen, zoals bijvoorbeeld bladluis, in de tuin. De natuur kan alles zelf oplossen, alleen willen wij daar vaak niet op wachten. Lieveheersbeestjes zijn dan een positieve en milieu vriendelijke oplossing voor beide partijen: Ze helpen u van de overlast af en tegelijkertijd wordt de natuur, op een voor haar passende manier, een handje geholpen om in balans te komen. En die hulp kunt u eenvoudig organiseren. Nieuwsgierig? Lees verder op www.roodmetzwartestippen.nl