Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Hardloopwinkel Webshop

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. DeHardloopwinkel.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé on- en offline hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 1992) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 30 jaar ervaring in de hardloopbranche met 5 fysieke winkels! Maar wij zijn ook hardlopers en een hechte groep collega's. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een hardloopimperium;) te maken heeft.