Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, Team Dr. Joseph, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!