Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Tubber

Meer dan 12.000 boten liggen op je te wachten, op meer dan 600 bestemmingen wereldwijd. Wij zorgen voor de laagste prijs en de beste verzekering. De mensen van Tubber staan 24/7 voor je klaar, van je eerste zoekopdracht tot en met het einde van je reis. Zeilen is een beleving, een avontuur en een unieke manier om te reizen. Tubber maakt dat mogelijk zonder zorgen. Al meer dan 10 jaar regelen de Tubber experts onvergetelijke vakanties op het water. Tubber zorgt voor goed uitgeruste boten voor alle watersporters, ongeacht hun ervaring. Vragen, of opmerkingen? Wij staan altijd voor je klaar. Tubber zorgt ervoor dat jij de reis maakt die bij je past. Tubber is jouw betrouwbare vakantiexpert.