Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 60 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.