Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal aankleedkussen komt ook van onze eigen hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl