Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.