Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Real Dutch Food

Realdutchfood.com heeft een zeer ruim assortiment. Met zo'n 3200 artikelen kunt u altijd een goede keuze maken. Het grootste deel is hoofdzakelijk Nederlandse levensmiddelen. Het merendeel wordt vers ingekocht nadat de bestellingen zijn binnen gekomen. Daarom duurt het gemiddeld 2-5 werkdagen voordat een bestelling naar u wordt verzonden. Realdutchfood.com richt zich vooral op de doelgroep Nederlanders die zich over de landsgrenzen hebben gevestigd. Uit onderzoek is gebleken dat vele "Hollanders in den vreemde" de typisch Nederlandse producten niet kunnen missen. In deze behoefte voorzien we al meer dan 17 jaar.