Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult.

Over C-A

Gratis verzending en alles van Durex en vele andere merken: alle maten, smaken en soorten. En: veel leuke producten voor je seksuele welzijn: massage- en glijmiddel en leuke gadgets. Condoom-Anoniem.nl is méér dan alleen een webwinkel: de website bevat veel informatie over veilig vrijen, condooms, anticonceptie en SOA en biedt steeds het laatste nieuws. Tevens groothandel voor bedrijven en organisaties en condooms in eigen verpakkingen. Waarom Condoom-Anoniem.nl? Lage prijzen: want we vinden dat condooms zo goedkoop mogelijk moeten zijn. Gratis verzending: want condooms kopen moet zo makkelijk mogelijk zijn. Discreet & Anoniem: niemand hoeft te weten wat je bestelt, dus zie je dat niet aan onze post. Afhalen in heel Nederland mogelijk bij + 1700 afhaalpunten van TNT Post. Supersnel: voor 17:45 uur besteld, vaak de volgende dag in huis. Goede bereikbaarheid: mail, telefoon en chat, altijd zo snel mogelijk antwoord op je vragen. De beste service: want het vertrouwen van onze klanten is ons bestaansrecht!