Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand