Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.