Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.