Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.