Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU. We zijn gespecialiseerd in de skihelm met vizier, met zijn vele voordelen de skihelm van de toekomst. We hebben meer dan 250 soorten skihelmen met vizier van topmerken. Van het zwitserse top merk CP (beste vizierhelmen op de markt) kunnen we zelfs de skihelm met vizier op maat maken, met het gewenste vizier! Dit kan online, maar je kunt ook komen passen bij ons met deskundig advies. We helpen je graag!