Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de