Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over HSG Nederland B.V.

Professionaliteit staat bij HSG Promotions hoog in het vaandel. Wij zijn een enthousiast en hecht team, met ruim 25 jaar ervaring. Persoonlijk contact en flexibiliteit vinden wij erg belangrijk. Onze gespecialiseerde medewerkers hebben veel ervaring met de in- en verkoop van relatiegeschenken. Wij streven ernaar om u zo snel en doeltreffend mogelijk te helpen bij het maken van uw keuze. Of u nu kiest voor een standaardoplossing of een custom made product, wij verzorgen het hele proces van begin tot eind. Onze producten voldoen aan de complexe Europese wet- en normgeving waardoor wij garant staan voor de kwaliteit van uw product.