Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over MeerBBQ

MeerBBQ is uw specialist voor uw barbecue en accessoires. Wat maakt ons zo speciaal? Wij werken vanuit (wedstrijd)ervaring en passie voor de barbecue. Daarnaast geven wij advies, informatie en beantwoorden wij uw vragen. Ook na de aankoop. U kunt als klant ons altijd bellen voor informatie of tips als u gaat barbecueën. We verkopen dan ook geen barbecues waarvan wij niet overtuigd zijn dat het een top product is of juist een aanvulling is op de gevestigde orde in barbecue land. Daarnaast hebben wij speciale producten zoals eerste kwaliteit professionele houtskool en barbecue accessoires. MeerBBQ is uw Premium Reseller voor: Primo Grills and Smokers keramische barbecue buitenkeuken. Maverick keuken en barbecue themometer Daarnaast leveren wij de beste houtskool van Nederland, Black Ranch Premium steakhouse houtskool. Wij proberen juist de speciale en buitengewone producten aan de man te brengen. Veel plezier met zoeken. En denk eraan, ......barbecueën is meer dan grillen alleen!