Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.