Wählen Sie 1-5 Sterne, um uns zu bewerten

Ihre persönlichen Daten

Felder mit * sind Pflichtfelder. Die Emailadresse wird nicht veröffentlicht.

Über Rebel Cactus

Rebel Cactus kidssmartwatches - Laat je kind de wereld ontdekken en altijd bereikbaar zijn. Voor veel fun en veiligheid! * Simkaart erin en bellen maar. Altijd bereikbaar! * Weet altijd waar je kind is met GPS, Geofencing, SOS * Stappenteller, Muziek * Spatwaterdicht & kidsproof * Leerzame & slimme spelletjes * Voicechanger (klink als een Alien of Robot!) * Verwisselbare horlogebandjes & personaliseer met charms * Camera, Spotify, Whatsapp, Instagram & TikTok * 4G, Bluetooth & Wifi * Connect Rebel Cactus smartwatch met JBL Kids bluetooth headset of JBLPop speaker! Rebel Cactus is officieel dealer van de JBL Kidslijn. Rebel Cactus is te koop via rebelcactus.com, Wehkamp, BCC, bol.com en Toverkast.nl.

Kiyoh Bewertungen