Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Eerste klant
Terugkerende klant

Persoonlijke gegevens

Over All round catering service hapjesgigant

All round catering service Hapjesgigant Hét catering bedrijf voor ieder feest, partij of gelegenheid! ACS Hapjesgigant uit Zwolle biedt voor elk type feest en gelegenheid de oplossing! Of het nu om een efficiënte zakelijke lunch gaat, heerlijke hapjes en drankjes op een receptie of een compleet verzorgt trouwfeest met een overheerlijk buffet. Ons cateringbedrijf ACS Hapjesgigant heeft jarenlange ervaring in keuken, catering, feesten, barbecues, en partijen, Kiest u voor ons? Dan kiest u gegarandeerd voor kwaliteit, smaak en een betrouwbare organisatie. Voor Zwolle en omstreken al 21 jaar lang een begrip. Alles uit eigen keuken Dat is ons motto Alle producten worden vers bereid in onze eigen keuken in Zwolle. Misschien klein als bedrijf maar groot in denken daarom staan wij altijd dicht bij onze opdrachtgevers zodat u altijd een kort lijntje heeft dat maakt ons bedrijf zo uniek! Smakelijke catering Zwolle voor elke begroting. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen op basis van een strakke begroting? Wij bereiden voor elk budget een smakelijke catering traktatie. Hebt u speciale wensen? Wij leveren ook maatwerk catering op aanvraag, want bij ons is vrijwel alles mogelijk. Neemt u daarvoor gerust contact met ons op. Wij bezorgen uw gasten een ‘culinaire catering ervaring’ waar nog lang over nagepraat wordt!