Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie