Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over A2KOI

A2KOI heeft altijd meer dan 7000 Japanse koi op voorraad (in het seizoen). We reizen meerdere malen per jaar af naar Japan om de mooiste koi in alle soorten en maten uit te zoeken. Naast Japanse koi kunt u bij A2koi terecht voor alle bekende merken koivoer, zoals Probites, Vivani, House of Kata, Kusuri, Takazumi, Primakoi en Natuurvoer. Tevens vindt u bij ons een uitgebreid assortiment van vijvermaterialen, koi medicijnen, filters, vijverpompen (oa. Blue Eco, Aquaforte en Sicce), PVC, bacteriën en Bodemdrains. Bij A2koi kunt u altijd rekenen op scherpe prijzen, de beste kwaliteit en een uitstekende service. Kortom, kom eens gezellig langs in onze showroom of vind in onze webshop de beste deal voor uw producten!